zombies is hanging around town

Mornar är absolut det värsta jag vet! Skulle upp sju för att hinna fixa mig och äta frukost som jag så duktig varit och gjort sen skolan börja i år. men....var tvungen att se fortsättningsavsnittet på CSI igår när de skulle hitta Nick som blivit levande begravd i en kista, läskigt! Det var jätte spännande men sändes 22.55 och jag blir som vanligt trött runt 9-10 men tonåringar ska väl vara uppe länge?

Så när klockan ringde imorse var det endas en zombie som låg kvar... Gick upp halv åtta, lyckades mirakulöst bara komma 1 minut försent till lektionen, YAY FOR ME! :D Nu sitter jag as trött och borde äta något men caffan är inte öppen så det får bli när det blir. Ska plugga spanska med Andrea idag på hålet också men ska försöka smita... Tror jag lyckas :) Stormöte med elevrådet idag ju.... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: