ojdå

har hänt en del sen jag senast uppdatera och kommer nog bara göra en kort sammanfattning av allt :)

Det har varit mössprovning, min bror har fyllt 27, jag har varit "djur" på Ingelsta och Hageby och sprungit runt i djurdräkt, gått på fest både fredag och lördag och lördag var vi på dubbeldansen, jag har jobbat för Bergska med att dela ut ballonger på cityracet och även kollat på det lite och jag har haft en körlektion som gick rätt så bra, jag har börjat på gymmet och har börjat träna nu! (äntligen), min mormor har fyllt år, har gått med i julrevyn och opererat ut andra visdomstanden. Tänk vad mycket som kan hända på en vecka! :)

Mer detaljerad än så blir det nog inte om ni inte frågar :) förresten så hette inlägget skit pga av vårt spexfoto tema. Bilder kommer :) Bilderna är från lite olika tillfällen me hör ihop med allt :D














Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: