FOTO

TRE foton idag - ETT som var okej. Elevrådsfoto, helt okej, klassfoton, står i mitten högst upp som ensam tjej och ler som en mupp. Blir nog lyckat... Förutom att fotografen var jätte sur när vi skulle ta elevrådsfotot så var han helt okej när klasskortet skulle tas och vi fick ta en kompisbild - vi blev sjukt fina tjejer och killar!! :D

Imorgon är det MÖSSPROVNING och är så himla taggad! Ska släppa in dem i skolan halv åtta så ingen sovmorgon för mig, sug. Fick även en bekräftelse att studentkryssningen är bokad också! Studenten kommer faktiskt! Ett år försenad men vad gör det om 100 år? Allt sker nu i vår/sommar och det är fler saker nu i trean att se fram emot, vadå mycket skolarbete i trean? Vi slutar ju snart! Kommer nog inte hålla mig till det när allt hopar ihop sig men men :)

Ska även på afrodans imorgon och som alla vet är jag ju sjukt vig, rörlig i kroppen och har väldigt snabba rörelser, blir lite som på zumban, pensionärerna hade bättre rytm i kroppen än vad jag hade men men. Det kommer förhoppningsvis med tiden.... eller?

PS. Som vissa av er ska jag vara lekledare på lördag för Agnes 18års fest men det kommer upp på bloggen senare :D DS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: