Agnes och South Park

Är fortfarande sjuk men tagit tag i diskberget och gjort det fint i lägenheten, måste erkänna att min syster är en liten hushållsgris. :) Famljen kommer hit och fikar ikväll och jag har diskat all disk så nu kommer de bli sjuka, hihi vad busigt av mig.

Kollade på tv lite förut och nu är det officiellt, jag hatar verkligen south park. Skulle ge det en chans men det är så fult gjort, så dålig humor (om det ens finns någon) och ingen poäng i det som händer. Bara ett extremt dåligt program som på något sätt blivit populärt. Jag skrattade inte en enda gång och jag trodde det var en komedi-serie?! Tydligen inte.

förresten så blir Agnes 18 idag så grattis till henne!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: