A Crazy Night

Nja så "crazy" var den väl inte. Skolan var helt okej men sjukt seg. Insåg precis i skrivandes stund att jag har prov imorgon. Kort inlägg it is! Var ju borta nästan hela förra veckan från skolan och Jennie har alla papper jag skulle fått från förra veckan hemma hos sig och jag har inte fått dem än, bra Jennie ;).

Färgade även håret idag mörkbrunt eftersom mitt färg var lite .. jaa... odefinerbar helt enkelt. Skrev om det i ett tidigare inlägg men internet dog då så det försvann... Synd om er. Men Matti var snäll nog att färga det idag! :D Tack Matti.

Utnyttjade aktivkortet för första gången idag och gick på Zumba och måste säga att det som saknades var: taktkänsla, koordination och lite finess. Såg nog ut som en liten elefant som försökte hänga med i stegen. Å andra sidan var det bara jag och en tant till som inte hade varit där förut hehe. Två tjejer i tvåan var även är och det såg mer ut som att dom dansade för att dom såg hur snygga dom var i spegeln och inte riktigt för att träna men är man egenkär så är man.


MATI || 2011-09-20 Kl: 16:40:04

Varsegooooh ! :D men det stavas mati inte matti. fy carro...

Carro || 2011-09-20 Kl: 22:50:56

hahah jo jag funderade på hur det stavades och tänkte att det uttalades mat-ti och mati men har stavat rätt fram tills det här inlägget :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: