skitliv

SItter fortfarande hemma hos Emil och ska snart gå hem. mår skit. Skrev klart talet igår natt - tack emil för att jag fick låna din dator :* . Min har nästan lagt av helt.. vetifan vad det är för fel. Men skulle dra till skolan imorse och gick upp som vanligt runt sju efter emil åkt men blev inte riktigt som vanligt då jag tydligen smittats av må-illa-sjukan... :) Lläste Matis blogg nyss och det namnet passade bättre :) Hatar att skjuta upp saker ännu mer och har verkligen inte fått en enda grej avklarad i skolan. Borde vcerkligen dö av en hjärtattack eftersom jag känenr mig konstant stressad då jag måste göra något. Borde ta tag i mitt liv och göra nåt åt det. Får "Passa på" nu de närmaste dagarna jag kommer vara hemma antar jag. skitliv.

Här komemr en fiin bild på Jennie ni redan sett men den är söt. :) Den får avsluta allt. ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: