Helgen och dagen! :)

Helgen har varit helt underbart bra!
Det blir en snabb liten genomgång. :)

Först studentmottagning hos Tina och det var jätte kul att träffa henne och Fanny igen! :)
(ser fram emot den 17:e!!)
Sedan blev det feeeeeest hos Lovisa!! :D
 Mycket trevligt folk och en väldigt trevlig kväll :) 

Lördagen spenderades först hos Emil och sen var de feeest igen hos Sebbe/Fredrik och det var också as kul :D 
Dock skulle de andra dra ut på studentfesten men orkade inte så jag och Emil åkte hem till honom istället.

På söndagen var jag hela dagen hos Emil och bara tog det lugnt, solade det vita fläsket lite och kollade på film, väldigt trevligt! :)

Idag blir det skönt häng och solning med jennie i Vibjörnsparken och morgondagen kommer nog spenderas i Lämneå, finns så mycket jag behöver fixa, plus att det är helt perfekt att sola där! :)



Evelina || 2011-07-01 Kl: 18:53:51

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: