Planeeeeeeeer

Har inte uppdaterat så bra som jag borde och ber om ursäkt nu om det blir lite osammanhängande men håller på att kolla på Morden i Midsummer, as bra :D

Förra lördagen var det flytt som gällde, sjukt jobbigt. Hela lägenheten är nästan helt tömd förutom en luftmadrass, en liten tv(med endast 3:an och 4:an!) och lite få kartonger och så för att ha kläder i den veckan som kommer/har varit. Luftmadrass är inte att rekommendera flera nätter, usch min rygg och nacke... känner mig som en pensionär! :p

Veckan som varit har varit sjukt bra iaf, i måndags hängde jag och jennie lite efter hon slutat och kollade på Harry Potter del 1, (måste erkänna att det är en sjukt bra film serie och bara längtar tills jag ser tvåan!) Sen efteråt blev det lite baskethäng med matilda, bea och alla andra, för många namn(bli inte sura nu för att jag inte skriver alla) haha :D

Tisdagen gjorde jag inte så mycket, vi slängde massa saker från lägenheten och städade, tråååååååkigt.

Idaaaag träffade jag Jennie och vi lagade as gott mat, kyckling, currysås och ris (vi är duktiga på matlagning vi! :D) och inatt blir det nattbad med roligt folk :D

Översikt:
torsdag - inget
fredag - fest hos annika :)
lördag- söndag - tältning
måndag-torsdag - Aleeeex :D
torsdag- ? - motorcykelsemester :) hemma innan lördag v.31 iaf

Blir nog inte så mycket uppdatering på ett tag som ni ser, möjligtvis hos alex eller ett tråkigt imorgon :p
Så kan det va men ska fortsätta kolla på morden i midsummer nu och ser faktiskt fram emot nattbadet och har lovat mig själv att bada... får se hur det blir med det... :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: