MAT

Har upptäckt ett helt nytt intresse hos mig själv och det är, hör och häpna alla tvivlare, matlagning! Har nu gått från någon som dag efter dag lagat nudlar varje dag till någon som faktiskt gillar att laga mat. Har märkt att så fort något lagat något nytt är jag genast nyfiken efter receptet. Det är ju faktiskt rätt annorlunda och lite coolt att laga maten från grunden, det är ju inte så vanligt nuförtiden, (iaf inte i min familj, färdiglagat is the shit.) Jag vet fortfarande inte hur man gör köttfärssås men det lär man sig med tiden :) Idag ska jag göra min första gryta och att axla titeln efter min far som är grym på grytor kommer bli svårt men hoppas det ligger i blodet så därför hoppas jag att jag också kommer lyckas!

Har ni tips på enkla/lite svårare goda recept så hör av er! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: