Gårdagen är den nya framtiden

Pappa ringde nyss och imorgonkväll blir det julbord, mys! :) men över till annat. Gårdagen är den nya framtiden!


Matiiii blev ju 18 förra veckan så nu igår så firade vi henne på "riktigt" med utgång på puls! Kvällen började hemma hos jessan med sanning och konsekvens spelet vi gav mati. (kom på nu att vi glömde att sjunga för henne IGEN...) Spelet lockade till mycket skratt och mycket dricka då man skulle dricka som straff och även på vissa spelrutor. Det fanns även ett toakort som man behövde för att få gå och michelle var ju oslagbar på den punkten. Jag är nästan stolt över alla som höll sig så bra haha! Jag fick även den stora äran att utse vems rumpa som tilltalade mig mest och Marias vann. Ja det var ju den enda man faktikst såg pga att alla andra hade längre tröjor men hon hade nog vunnit ändå haha :) Lite skumma kort i spelet dock som tex: "blunda och låt som om du får en orgasm." Inget man direkt skulle vilja göra.... men resen av kvällen var lyckad! :D Jennie fick även ett sms av martin där det stod: "Är det ni som sjunger på millenium 2 möjligtvis?" Vilket var sjukt scary men det visade sig att han såg på film i huset bredvid haha . :) Ett tips, ha inte höga klackar på puls! och vatten kostar 10spänn, jäkla blodsugare - Det är vatten!


michelle || 2011-12-05 Kl: 21:19:09

inte mitt fel att jag inte har så stor blåsa :(

carroooo || 2011-12-06 Kl: 11:22:48

hihi nej men du var söt ändå och det gör ju inget :)

Blogg/hemsida: http://neither.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: