Tack alla fina.


Som de flesta av er vet så ville jag absolut inte börja på bergska då man skulle bli fast i Finspång, bara de som inte blev något gick där och alla var tattare. Jag måste säga att jag tycker fortfarande att det är delvis sant men under mina 2,5år där har det hänt så mycket! Man har lärt känna så mycket nytt folk, så fina människor och ibland inte alls så fina människor. Man har blivit överrraskad både negativt och positivt så många gånger och tvivlat på både skolan och sig själv ofantliga gånger. Men nu i etferhand, när det inte är så långt kvar av den lilla tattarskolan i Finspång så känner jag att det faktiskt inte spelar någon roll. Den tid jag har haft på Bergska har faktiskt varit riktigt bra förvånartsvärt nog. Jag har fått en alldeles underbar pojkvän och fått mig riktigt fina vänner så jag kan inte annat än börja tycka om finspoång lite mer nu. Kommer låta lite corny nu men tack alla fina.


Jennie || 2011-12-04 Kl: 16:07:51

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: