10 dagar kvar till jul

Det är nu inte alls långt kvar till jul utan bara tio dagar! så nästnästa lördag är det dags! jag som inte ens julpyntat än... Har börjat arrangera en tomtedag men insåg att jag inte vet vart tomteluvorna tog vägen i flytten... bra där... Så förutom att tappa bort min as sköna jacka så försvann också dom.. ingen större förlust på tomteluvorna men ändå, kan ju undra vad som mer försvann?

Ska även snart och köpa fler julkort, vill ni ha ett så skicka adress och namn till mig :D (det är ju bara tre dagar kvar...!)

Har inte köpt en enda julklapp än men har flera i tanken, blir förhoppningsvis stan både i veckan och i helgen. Känns som att det dags. blir ett varv till lämneå med för att leta tomteluvor, känns ju dumt att arrengera en tomtedag och inte själv ha tomteluva... nje nu ska jag gå till anna för att få saker från bilden och sen hitta en gran! tooodelu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: